تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

نماینده موافق: عبدالملکی با نیم درصداعتبارات ۳۰ درصد شغل ایجاد کرده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدعی شد که حجت‌الله عبدالملکی با استفاده از نیم درصد اعتبارات کشور ۳۰ درصد شغل ایجاد کرده و سوابق ایشان مورد تایید سازمان بین‌المللی کار واقع شده است.

کد خبر: ۱۰۵۹۳۷
۱۱:۵۹ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

نماینده موافق کابینه رئسی

دیدارنیوز -  علی اکبر بسطامی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: رهبری در مورد مجلس یازدهم اظهار کرده‌اند که این مجلس باید سه کار مهم انجام دهد؛ توجه به اشتغال، توجه به معیشت مردم و البته توجه به اقشار ضعیف جامعه. ما باید در نظر داشته باشیم که مخاطب اجرایی شدن سه مورد بالا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. امروز چهار معضل از هفت معضل بزرگ کشور مربوط به مساله‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که مهم‌ترین آنها بیکاری، صندوق‌های بازنشستگی، توجه به اقشار آسیب‌پذیر و ... است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر این‌که وزیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید جوان باشد، تصریح کرد: مصداق بارز فرد مناسب، حجت‌الله عبدالملکی است. این جوان انقلابی با عملکرد مثبت خود در زمینه‌ی اشتغال و کارآفرینی، صندوق‌های بازنشستگی و ... توام با توفیق بوده است. ایشان از تحصیلات آکادمیک بهره‌مند است و تجربیات ایشان در زمینه اقتصاد و مدیریت زبانزد خاص و عام است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با استناد به سوابق حجت‌الله عبدالملکی در کمیته امداد تاکید کرد: ایشان در دوره مدیریتی خود الگویی را به جهان ارائه کردند که سازمان بین‌المللی کار توصیه کرد که از الگوی مدیریتی عبدالملکی استفاده شود. ایشان توانستند با نیم درصد از اعتبارات کشور ۳۰ درصد از اشتغال کشور را ایجاد کنند. در طول چهار سال بیش از ۶۹۳ هزار شغل در کشور ایجاد کردند.

بسطامی اضافه کرد: جای جای این کشور و مخصوصا کلبه محقر محرومان با قدوم عبدالملکی آشنا است. بنده رجاء واثق دارم که ایشان پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) است. عبدالملکی شب و روز در کنار مردم بوده است و به وظایف وزارتخانه اشراف کامل دارد. دست همکارانم را برای اعتماد به ایشان به گرمی می‌فشارم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کابینه رئیسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی