تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سیمئونه: مهاجم نیاز داریم

سرمربی آرژانتینی تیم اتلتیکو مادرید پس از کسب دو پیروزی متوالی در آغاز رقابت‌های لالیگا، از نیاز به یک مهاجم جدید برای ترکیب تیمش صحبت کرد.

کد خبر: ۱۰۵۹۰۴
۰۹:۴۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

سیمئونه: مهاجم نیاز داریم

دیدارنیوز - به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید مدافع عنوان قهرمانی در لالیگا فصل جدید این رقابت ها را هم خیلی خوب آغاز کرده است.

اتلتیکو برخلاف رئال و بارسلونا در هر دو بازی آغازین خود به پیروزی دست پیدا کرده است و با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد.

سیمئونه گفت: وقتی تیم را آماده فصل می کنیم همه تلاش ما این است که در همه پست ها بهترین ها را داشته باشیم. اکنون باید تاکید کنیم که تیم در خط حمله نیاز به جذب یک مهاجم جدید دارد و در حال بررسی گزینه ها هستیم.

او ادامه داد: خوشحالم که فصل جدید را خوب آغاز کرده ایم و در هر دو بازی خود پیروز شده ایم. خوشحال کننده تر از آنها بازگشت هواداران است که به خوبی از تیم حمایت می کنند.

سیمئونه درباره نیمکت نشینی سوارس برای دومین بازی پیاپی گفت: سواررس در ماه آگوست از تعطیلات برگشت. او فعلا از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر نمی برد و باید تمریناتش را ادامه دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی