تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قطر: تلاشمان نجات جان مردم افغانستان است حتی اگر یک نفر باشد

وزیر خارجه قطر درباره مسائل افغانستان می‌گوید تلاش می‌کنیم تا طالبان نگاهی صلح آمیز به مردم افغانستان داشته باشد و تلاشمان نجات جان آنهاست حتی اگر جان یک انسان باشد.

کد خبر: ۱۰۵۸۹۴
۰۹:۱۳ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰

ققطر طالبان

دیدارنیوز - محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر در مصاحبه با CNN توضیح داد: "هیچ یک از ما نمی‌خواهیم افغانستان را نمونه کشوری بدانیم که در قرون گذشته زندگی می‌کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا طالبان را به عملکرد به عنوان بخشی از جامعه افغانستان ترغیب کنیم.

وی تأکید کرد که "قطر در موضع خود در حمایت از مردم افغانستان و نجات جانشان با توجه به تحولات اخیر در این کشور" ثابت قدم است و تاکید کرد که کشورش از میزبانی مذاکرات با طالبان پشیمان نیست.

آل ثانی گفت: پشیمانی بابت توانایی کمک به برقراری صلح بین کشورها و نجات جان مردم؟ فکر می‌کنم.چیزی هرگز برای ما اتفاق نمی‌افتد ، آنچه ما به عنوان یک کشور با حسن نیت انجام می‌دهیم تلاش برای نجات جان مردم است. حتی اگر فقط یک نفر نجات یابد. 

وزیر امور خارجه قطر در پاسخ به سوالی در مورد فروپاشی مذاکرات بین طالبان و دولت افغانستان گفت که دوحه اخیراً در تلاش برای آغاز مذاکرات بین این گروه و دولت بود ، اما سرعت وقوع رخدادها پس از خروج اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان مانع از آن شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: طالبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی