تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بی‌توجهی به واکسیناسیون معتادان و بی‌خانمان‌ها؛ انتقاد شهرداری تهران از وزارت بهداشت

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از بی توجهی وزارت بهداشت نسبت به واکسیناسیون معتادان و افراد بی خانمان گلایه کرد.

کد خبر: ۱۰۵۶۸۷
۱۴:۴۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

انتقاد شهرداری تهران از وزارت بهداشت

دیدارنیوز ـ سید مالک حسینی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون مددجویان و مددکاران سازمان رفاه شهر تهران گفت: متاسفانه وزارت بهداشت تاکنون در مورد واکسیناسیون مددجویان این سازمان که عمدتا از معتادان بی خانمان هستند اقدامی صورت نداده است.

وی با بیان این که شهرداری تهران با همکاری شرکت شهر سالم اقدام به واکسینه کردن مددکاران این سازمان کرده و از روز تاسوعا واکسیناسیون این افراد آغاز شده است، گفت:، اما برای واکسیناسیون معتادان و افراد بی خانمان هنوز برنامه ریزی صورت نگرفته است.

حسینی با بیان این که برای واکسیناسیون معتادان متجاهر و افراد بی خانمان مشکلاتی وجود دارد از جمله این که عمدتا این افراد اسناد هویتی ندارند، ادامه داد: همچنین مشکل حضور به موقع این افراد برای واکسیناسیون دو مرحله‌ای این افراد وجود دارد چرا که این افراد بی خانمان هستند و وزارت بهداشت باید پروتکلی برای این افراد تعیین کند.

وی افزود: وزارت بهداشت برنامه‌ای برای واکسیناسیون این افراد نداشته، اما به نظر می‌رسد با تغییر مدیریت بتوانیم برای واکسیناسیون این افراد امیدوار باشیم. / ایسنا

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی