تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ثبات قیمت خودرو در روزهای تعطیل کرونایی/ تازه‌ترین قیمت پراید، ساینا و تیبا

با وجود افزایش قیمت خودرو در روز‌های کاری قبل از تعطیلات کرونا، اما در طول ۶ روز گذشته به دلیل تعطیلات، قیمت‌ها ثابت ماند.

کد خبر: ۱۰۵۶۶۹
۱۳:۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

قیمت خودرو

دیدارنیوز ـ بررسی بازار خودرو حاکی از آن است که پراید۱۱۱ به قیمت ۱۴۹ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ به قیمت ۱۳۱ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ به قیمت ۱۴۷ میلیون تومان است.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهد ساینا EX دنده‌ای مدل سال ۱۴۰۰ به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان و ساینا EX دنده‌ای مدل سال ۱۳۹۹ به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان است.

از سوی دیگر، تیبا هاچ‌بک EX مدل سال ۱۴۰۰ در بازار ۱۶۰ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک EX مدل سال ۱۳۹۹ به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان است. تیبا صندوق‌دار SX مدل سال ۱۴۰۰ نیز به قیمت ۱۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، کوییک دنده‌ای مدل سال ۱۳۹۹ در بازار ۱۵۹ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای مدل سال ۱۴۰۰ در حدود ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی