تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

زندانیان بگرام توسط طالبان آزاد شدند

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که در زندان فرودگاه بگرام باز گذاشته شده و تمام زندانیان از زندان خارج شدند.

کد خبر: ۱۰۵۱۴۶
۱۱:۲۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

زندانیان بگرام توسط طالبان آزاد شدند

دیدارنیوز ـ ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که در زندان فرودگاه بگرام باز گذاشته شده و تمام زندانیان از زندان خارج شدند.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان اعلام کرد که زندان بزرگ بگرام به دست گروه طالبان افتاد و این گروه تمام زندانیان را به منطقه ای امن انتقال داده اند.

مجاهد اعلام کرد که شهر محمودراقی مرکز استان کاپیسا نیز بدست گروه طالبان افتاده است و اکنون طالبان در تمام این استان حاکم شده اند. امروز استان های ننگرهار، بامیان، دایکندی و میدان وردک بدست طالبان افتاده است.

هرچند ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی حاکی رهایی زندانیان پلچرخی نیز می باشد اما تاکنون هیچ منبعی معتبر در باره زندان پلچرخی چیزی نگفته اند و درست و یا نادرست بودن ویدئو هم تائید نشده است.

بگرام یکی بزرگترین زندان های افغانستان است که طی ۲۰ سال گذشته توسط نظامیان آمریکایی در بگرام ایجاد شده بود و تمام زندانیان طالبان که توسط نظامیان آمریکایی گرفته می شد در این زندان نگهداری می شدند.

بدرفتاری و شکنجه بی رویه زندانیان با روش های نادرست باعث شد که حامدکرزی رئیس جمهوری سابق افغانستان زندان بگرام را کارخانه طالب سازی عنوان کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی