تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آمار کرونا در روسیه؛ ۸۱۹ مرگ کرونایی در یک روز

شمار مرگ‌های ناشی از کرونا در روسیه روز شنبه به رکورد جدید ۸۱۹ مورد رسید که بالاترین میزان تلفات از هنگام شروع پاندمی در این کشور است.

کد خبر: ۱۰۵۰۴۶
۱۱:۳۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

آمار کرونا در روسیه

دیدارنیوز ـ به نقل از رویترز شهر اداره بهداشت مسکو پایتخت روسیه نیز روز قبل بالاترین شمار مرگ ماهانه در این شهر را از آغاز پاندمی اعلام کرده بود.

شمار مرگ‌های ناشی از کرونا در روسیه پس از رسیدن شمار عفونت‌ها به اوج خود در ماه ژوئیه (تیر) در حال افزایش بوده است. مقامات سویه‌ی واگیرتر دلتای کروناویروس و سرعت پایین واکسیناسیون را علت این افزایش می‌دانند.

مسکو بعدازظهر جمعه اعلام کرد که میزان مرگ‌ومیر در این شهر در ماه ژوئیه در این شهر به ۷۰ درصد بالاتر از میزان مرگ‌ومیر پیش از پاندمی در سال ۲۰۱۹ و ۶۰ درصد بالاتر از ماه مشابه در سال گذشته رسیده است.

در مجموع ۱۷۲۳۷ مرگ در ماه ژوئیه در مسکو رخ داده است که بالاترین میزان تلفات ماهانه در این شهر از هنگام آغاز پاندمی است. اداره بهداشت مسکو می‌گوید اغلب این موارد اضافی مرگ ناشی از شیوع کروناویروس است.

شمار رسمی کل تلفات کرونا در روسیه۱۶۹۶۸۳ مورد است. اما «روستات»، سازمان دولتی آمار روسیه که ارقام جداگانه‌ای نسبت به کارگروه پاندمی کرونای روسیه ثبت می‌کند، می‌گوید حدود ۳۱۵۰۰۰ مرگ مربوط به کووید-۱۹ در فاصله آوریل سال گذشته تا ماه ژوئن امسال در این کشور رخ داده است.

همچنین آخرین داده‌های روستات نشان می‌دهد که شمار کل مرگ‌های اضافی در فاصله آوریل ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ در روسیه حدود ۴۶۳۰۰۰ نفر است. برخی از متخصصان همه‌گیرشناسی (اپیدمیولوژیست‌ها) می‌گویند شمار مرگ‌های اضافی بهترین مقیاس برای اندازه‌گیری شمار واقعی مرگ‌های ناشی از کووید-۱۹ است.

روسیه روز شنبه ۲۲۱۴۴ مورد جدید عفونت کرونا گزارش کرد. پیش‌بینی می‌شود شمار عفونت‌ها پس از به اوج رسیدن در ماه ژوئیه (تیر) در طول ماه اوت (مرداد) کاهش یابد.

برچسب ها: روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی