تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فرار آلکنو از واقعیت‌ها؛ بازیکنان متهم شدند

ولادیمیر آلکنو یک بار دیگر تلاش کرد نقش خود را در نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در المپیک توکیو ناچیز نشان دهد.

کد خبر: ۱۰۴۷۶۲
۰۹:۰۱ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

تیم والیبال ایران در توکیو و فرار آلکنو از واقعیت‌ها

دیدارنیوز ـ نشست خبری ولادیمیر آلکنو قرار بود در محل فدراسیون والیبال برگزار شود؛ اما خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل مهیا نبودن محل نشست و همچنین حضور افراد متفرقه در نشست آن را تحریم کردند. با این حال یکی دو رسانه صحبت‌های آلکنو را منتشر کردند.

در صحبت‌های آلکنو هیچ نکته جدیدی به چشم نمی‌خورد و او همچنان اعتقاد دارد سرویس‌های بازیکنان تیم ملی والیبال ایران باعث شد این تیم در المپیک توکیو نتیجه نگیرد؛ اما واقعیت این است که در زمان ولاسکو، لوزانو و حتی کولاکوویچ تیم ملی والیبال بدون استفاده از از سرویس‌های پرشی توانست نتایج خوبی بگیرد. اتفاقا در آن زمان بیشتر سرویس‌ها به شکل موجی زده می‌شد و این در حالیست که تیم‌های حریف مدام از سرویس‌های پرشی استفاده می‌کردند.

آلکنو در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد انتقاد‌ها پیرامون انتخاب مرتضی شریفی گفت که دستش در انتخاب بازیکنان بسته بوده است. در خصوص این اظهارنظر هم باید گفت بازیکنان به مراتب بهتری بودند که می‌توانستند در توکیو به کمک تیم ملی بیایند؛ اما مشاوره‌های اشتباهی که به این مربی شد اجازه این کار را نداد. بازیکنانی همچون امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت‌پور، علی رمضانی و. به خاطر مسائل غیرفنی از تیم ملی کنار گذاشته شدند و آلکنو هیچ گاه در این خصوص روشنگری نکرد که چرا روی نام این بازیکنان خط قرمز کشید.

به هر حال دوره آلکنو با تیم ملی والیبال به پایان رسید و این مربی عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت. قطعا اگر تیم ملی والیبال این نتایج را با مربیان ایرانی کسب می‌کرد انتقادات بسیار بیشتری از عملکرد این مربیان می شد؛ چرا که همیشه افرادی هستند که نان را به نرخ روز می‌خورند و به مربیان خارجی علاقه نشان می‌دهند.

منبع: میزان
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی