تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ امروز به پایان می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۰ امروز به ساعت ۲۴:۰۰ به پایان می‌رسد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و تاکنون انتخاب رشته خود را انجام ندادند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای انتخاب رشته خود اقدام کنند.

کد خبر: ۱۰۴۷۲۲
۰۹:۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۰

مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ امروز به پایان می‌رسد

 

دیدارنیوز ـ همچنین تا پایان فرایند انتخاب رشته کنکور، نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش با استفاده از اطلاعات داوطلبان سال جاری و اطلاعات رشته محل‌های سال گذشته همچنین با رعایت شرایط و ضوابط، رشته‌هایی را معرفی می‌کند که شانس قبولی داوطلب در آن بیشتر است.

گفتنی است که آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد.

۱ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۷۰۸ نفر ثبت نام کردند. تعداد ۱ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۴۱۶ نفر داوطلب در چند گروه بودند. تعداد ۱ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۰ نفر داوطلب حاضر در جلسه آزمون بودند و تعداد مجازین به انتخاب رشته ۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۹۰۰ نفر است.

جمع کل ظرفیت پذیرش (باآزمون و با سوابق تحصیلی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور ۵۳۴ هزار و ۹۱۹ نفر است. جمع کل ظرفیت پذیرش (باآزمون و با سوابق تحصیلی) توسط دانشگاه آزاد اسلامی ۴۵۸ هزار و ۳۱۵ نفر است.

همچنین داوطلبانی که مایل به تحصیل در رشته های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هستند و تاکنون انتخاب رشته نکرده اند، می‌توانند تا پایان روز جمعه ۵ شهریورماه ۱۴۰۰ فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

متقاضیان باید در مهلت مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و اصلاحیه دفترچه، بخش رشته های بدون آزمون و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه کنند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را ثبت کنند.


برچسب ها: انتخاب رشته
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی