تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

واردات چای هم مختل شد/ هشدار درباره افزایش دوباره قیمت‌ها

رئیس کمیسیون چای فدارسیون صنایع غذایی ایران گفت: مسئولیت‌های صدور مجوز واردات چای به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شده، اما سازو کار آن هنوز شکل نگرفته و باعث اختلال و توقف واردات شده است.

کد خبر: ۱۰۴۴۹۷
۱۵:۲۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

قیمت چای سیاه

دیدارنیوز ـ احمد رضا بخشی رئیس کمیسیون چای فدارسیون صنایع غذایی ایران اظهار کرد: وزارت صمت از تاریخ اول مرداد از پذیرش ثبت سفارشات چای امتناع کرده و افراد را به سمت وزارت جهاد کشاورزی هدایت می‌کند و عنوان می‌شود این مسئولیت جدیدا واگذار شده است.

وی افزود: در وزارت جهاد هم از پذیرش ثبت سفارشات چای و برخی کالا‌های اساسی دیگر امتناع میشود و عنوان می‌کند که معاونت وزارت باید مجری این موضوع را در وزارت مشخص کنند، ولی هنوز از جانب معاونت در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.

رئیس کیمسیون چای فدارسیون صنایع غذایی ایران ادامه داد: همزمان با بلاتکلیفی نحوه ثبت سفارش واردات در وزارت بهداشت نیز معاونت غذا و دارو، در مورد سامانه ترخیص عینا برای ترخیص چای، برنج و روغن از ابتدای مرداد ماه بحث نمونه برداری و آزمایش از محموله‌های وارداتی را اجباری نموده و ترخیص با صرف اخذ تعهد دیگر صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای انجام نمونه برداری هم مبلغی هنگفت دریافت می‌شود و به دلیل نداشتن نیروی انسانی کافی ٢ هفته تاخیر ایجاد میشود و در نتیجه در چرخه واردات کالا‌ها هم اخلال به وجود می‌آید.

بخشی اظهار کرد: این آزمایشات وزارت بهداشت در حالی انجام میشود که استاندارد جداگانه از تمام محموله‌ها نمونه برداری کرده است و طبق توافقات قبلی بین غذا و دارو و استاندارد بنا بر پذیرش آزمون هر طرف از سوی طرف مقابل بوده است.

وی گفت: این اتفاقات به طور قطع زنجیره تامین و عرضه این محصول اساسی را با مشکل مواجه خواهد کرد و باعث کمبود و گرانی چای در ۲ ماه آینده خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی