تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نتانیاهو در آستانه از دست دادن ریاست لیکود

یک منبع در حزب لیکود اعلام کرد، رهبر این حزب نزدیک است که صندلی ریاست بر لیکود را از دست بدهد.

کد خبر: ۱۰۳۶۹۷
۱۰:۰۳ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۰

نتانیاهو در آستانه از دست دادن ریاست لیکود

دیدارنیوز - این منبع که خواست نامش فاش نشود به روزنامه اورشلیم پست نوشت، بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی رای محرمانه داخل حزب را برای اینکه عضو کمیته انتخاب قضات دستگاه قضایی این رژیم باشد، از دست داده است و به همین دلیل هم در آستانه کناره گیری از ریاست لیکود است.

وی افزود، در این رای گیری محرمانه توازن واقعی گروه‌ها در لیکود مشخص شد.
اورشلیم پست نوشت، کنست هیچ یک از اعضای لیکود را به عنوان عضو کمیته انتخاب قضات انتخاب نکرده است و این در دو دهه گذشته بی سابقه است. بنابراین این اقدام کنست پیامی برای نتانیاهو دارد مبنی اینکه نمی‌خواهد نتانیاهو در جریان محاکمه خود، دادگاه‌ها را به بازی بگیرد.

منبع مذکور گفت، نتانیاهو باخته است. او لیکود را به قهقرا می‌کشاند. باید در مورد پستش تجدید نظر شود.
این روزنامه نوشت، نیر برکات و یولی ادلشتاین، دو عضو لیکود از جانشینان بارز نتانیاهو برای ریاست این حزب در صورت برکناری یا کناره گیری وی هستند.

آویخای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی ژانویه ۲۰۲۰ لایحه اتهام را علیه نتانیاهو به اتهام رشوه، خیانت در امانت و کلاهبرداری در سه پرونده فساد ارائه کرد و محاکمه او ۲۴ ماه مه همین سال شروع شد.

۱۳ ژوئن کنست به دولت جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نفتالی بنت رای اعتماد داد و به این ترتیب پرونده ۱۲ سال حکومت نتانیاهو مختومه شد. با این حال او رهبر حزب لیکود باقیماند و از این طریق رهبر مخالفان شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی