تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

یک ایرانی ناظر فینال فوتبال المپیک

پریا شهریاری ناظر بین المللی فیفا به‌عنوان ناظر دیدار فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب شده است.

کد خبر: ۱۰۳۶۵۷
۱۲:۴۴ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

یک ایرانی ناظر فینال فوتبال المپیک

دیدارنیوز ـ  مسابقه فینال فوتبال المپیک توکیو فردا (جمعه، پانزدهم مرداد) بین تیم‌های کانادا و سوئد برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌های فوتبال المپیک ۱۲ تیم در بخش بانوان حضور داشتند که نظارت برگزاری بازی‌های سوئد - آمریکا، استرالیا - نیوزیلند، سوئد - استرالیا، نیوزیلند - آمریکا، برزیل - زامبیا، سوئد - ژاپن، آمریکا - کانادا، استرالیا - آمریکا و در بخش آقایان نیز با شرکت ۱۶ تیم نظارت بازی‌های ژاپن - آفریقای جنوبی، مکزیک - فرانسه، فرانسه - آفریقای جنوبی، ژاپن - مکزیک، عربستان - برزیل، اسپانیا - آرژانتین، برزیل - مصر و مکزیک - برزیل از سوی فیفا به شهریاری محول شد.

با سپری شدن مراحل مختلف و مشخص شدن تیم‌های راه‌یافته به فینال، فدراسیون جهانی فوتبال نظارت بازی حساس و پایانی این دوره را به پریا شهریاری ناظر بین‌المللی خود سپرد.

پریا شهریاری که نظارت رقابت‌های متعدد آسیایی و جهانی را در هشت سال اخیر در کارنامه خود دارد، پس از نظارت در فینال جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا، فینال جام جهانی فوتبال ساحلی آقایان، فینال المپیک فوتسال جوانان جهان و مسابقات متعدد دیگر، اکنون با حضور در فینال المپیک به پرافتخارترین ناظر بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از کشور ایران تبدیل شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی