تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سیدعلی کرامتی‌مقدم بر اثر کرونا درگذشت

سیدعلی کرامتی‌مقدم، نویسنده، شاعر و مدرس دانشگاه بر اثر ابتلا به کرونا در ۴۸ سالگی از دنیا رفت. از این نویسنده نامدار آثار ارزشمندی به جای مانده است.

کد خبر: ۱۰۳۵۶۱
۱۴:۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

سیدعلی کرامتی‌مقدم درگذشت

دیدارنیوز ـ انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی ضمن اعلام خبر درگذشت سیدعلی کرامتی‌مقدم، درباره او چنین نوشت:

«پس از ارتحال همکار عزیزمان خانم دکتر گلچین از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران اینک کرونا استاد فعال و فرزانه دیگری را از جمع ما گرفت. دکتر سیدعلی کرامتی‌مقدم از اعضای فعال و پرشور انجمن معلمان زبان و ادبیات فارسی خراسان و دانشگاه فرهنگیان بود و در بیشتر رویداد‌های مهم ادبی در این استان نقش داشت. انجمن زبان و ادبیات فارسی درگذشت این دو همکار گرامی را به همه همکاران عزیز و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کند و از درگاه خداوند متعال برای آن‌ها رحمت و مغفرت بیکران و برای باز ماندگان صبر و سلامتی آرزو می‌کند.»

سیدعلی کرامتی‌مقدم، شاعر، استادیار و مدرس دانشگاه فرهنگیان و رئیس انجمن علمی آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی خراسان رضوی، متولد شهریور ۱۳۵۲ بود. از آثار او می‌توان به «از فراسوی حماسه تا بلندای عرفان»، «نامه اهل خراسان (گزیده نظم و نثر پارسی)»، «نگاهی به مکاتب ادبی»، «نثرنویسی و آیین نگارش»، «مهارت‌های زبانی و نوشتاری (راه‌های تقویت مهارت سخن گفتن، خواندن و نوشتن)»، «مقدمه بر کتاب زرد هوار»، «تارک زیبا بر حلۀ دیب»، «نغمه‌های مرغ سحری»، «شبنم صبح آزادی»، «میاسای از آموختن یک زمان»، «سخن‎های بهتر ز یاقوت زرد»، «خردپیشه‌ای در ره تربیت»، «نگارش علمی»، «کلید گنج سعادت»، «صد قافله دل»، «پلی میان دو جهان» و «کلید دانایی» اشاره کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی