تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یحیی سریع: عملیات نظامی تا پاکسازی کامل خاک یمن از متجاوزان ادامه دارد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ضمن گشت‌زنی در استان بیضاء بر تداوم عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۳۴۸۳
۱۰:۱۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

یحیی سریع:  ادامه دارد

دیدارنیوز - به نقل از العهد، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله در جریان بازدید از استان بیضاء، جویای حال قهرمانان ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در دو جبهه «ناطع» و «نعمان» واقع در این استان پس از پاکسازی آنها از تروریست‌ها در جریان دومین مرحله عملیات «نصر من الله» شد.

یحیی سریع در جریان این بازدید از ماهیت و روند عملیات جنگی و طرح استقرار عملیاتی نیروها مطلع گشت و مواضع ملی و پیروزی‌های قهرمانانه را ستود.

وی مواضع مردمی در کمک به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را که در آزادسازی مناطق گسترده در جریان عملیات «النصر المبین» سهیم بوده است، را ستود و اظهار داشت: این عملیات ویژه بر قدرت و توانمندی بالای نیروهای قهرمان ما و کمیته‌های مردمی در اجرا و اداره نبردها و عملیات ویژه در شرایط مختلف تاکید دارد.

وی همچنین تاکید کرد، عملیات نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن تا زمان پاکسازی کامل خاک یمن از لوث مزدوران و متجاوزان ادامه دارد.

یحیی سریع گفت: این نبرد تا زمانی که تجاوزات و محاصره تداوم داشته باشد، ادامه می‌یابد و گزینه‌ها در مقابل نیروهای مسلح ما باز است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از فریب خوردگانی که هنوز در صف دشمنان هستند ، خواست تا به صف ملی بازگردند و از عفو عمومی بهره‌مند شوند و متجاوزان و اشغالگران را به سرنوشت گریزناپذیر خود بسپارند.

یحیی سریع نقش‌های ملی بزرگان و قبایل «مراد و العبدیه» را ستود و از آنها خواست حضور نیروهای تروریستی فراری از جبهه‌های درگیری را اطلاع دهند

منبع: ایسنا
برچسب ها: جنگ یمن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی