تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

اعتراف عجیب یک پرسپولیسی: از امروز طرفدار استقلال هستم!

رسانه رسمی باشگاه تراکتور از پیوستن مجدد سامان نریمان جهان، هافبک تیم نفتچی باکو به تیم تبریزی خبر داده است.

کد خبر: ۱۰۳۲۳۳
۱۶:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

سامان نریمان جهان

 

دیدارنیوز: سامان نریمان جهان هافبک تیم تراکتور در مورد اتفاقات بازی با سایپا و پیش از آن صحبت کرد. او در خصوص برتری پرگل تراکتور مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر که فصل را با یک برد خوب به پایان رساندیم. بازی سختی بود و سایپا به دلیل اینکه داشت می‌افتاد چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل با تمام وجودشان بازی می‌کردند و همین موضوع کار را برای ما سخت کرده بود ولی ما هم به دنبال رتبه چهارمی بودیم و می‌خواستیم شانس کسب سهمیه را حفظ کنیم.

وی افزود: فولاد و گل ‌گهر هم نتیجه لازم را نگرفتند تا به رتبه چهارم جدول برسیم و حالا امیدواریم بازهم فولاد و گل گهر و ملوان در جام حذفی نتیجه نگیرند و استقلال به عنوان قهرمانی برسد تا ما هم سهمیه بگیریم. در واقع من و همه تراکتوری‌ها از الان به بعد تا پایان جام حذفی استقلالی هستیم.

سامان نریمان جهان هافبک تیم تراکتور در مورد درخشش خودش مقابل سایپا گفت: به هر حال هر بازیکنی روز خوب و بد دارد و من هم مقابل سایپا خدا را شکر روز خوبم بود و یک گل زدم و دو پاس گل دادم و توانستم روی یک گل دیگر هم تاثیر گذار باشم. امیدوارم هر بازی بتوانم برای تراکتور عملکرد مفیدی داشته باشم.

نریمان جهان در مورد اتهام تبانی به آنها مقابل سایپا که قبل از بازی مطرح شد گفت: متاسفانه این مسائل خیلی ناراحت کننده بود. بازیکنان تراکتور شرافتشان را زیر پا نمی‌گذارند و اصلا این بازی که سه امتیازش برای ما مهم بود و حتی اگر هم نبود بازهم با تمام وجود بازی می‌کردیم. اتفاقا این اتهامات باعث شد بهترین عملکردمان را نشان دهیم و به قولی رگ غیرتمان به جوش آمد.

وی در مورد اتفاقات قبل از بازی با سایپا و ترک اردو از سوی بازیکنان گفت: تمایل ندارم در این مورد و اتفاقاتی که در اردو پیش از بازی افتاد صحبت کنم.

هافبک تراکتور با اشاره به مشکلات مالی تراکتور هم توضیح داد: کل ایران در حال حاضر مشکل مالی دارند و همه باشگاه ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و فقط مختص تراکتور نیست. به هر حال قول دادند مشکلات مالی برطرف شود و به زودی قرار است به ما پرداختی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی