تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
غول کوبایی چهارمین طلای امپیک را گرفت

لوپز، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ

اسطوره سنگین وزن کشتی جهان با کسب چهارمین مدال طلای المپیک به عنوان پرافتخارترین کشتی‌گیر مرد تاریخ در بازیهای المپیک دست یافت.

کد خبر: ۱۰۳۲۳۲
۱۶:۳۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

لوپز، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ

 

دیدارنیوز: در جریان دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک توکیو، میخاین لوپز برابر یاکوبی کاجایا از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید و برای چهارمین مرتبه به مدال طلای المپیک رسید تا عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ را به نام خود ثبت کند.

کشتی‌گیر گرجستانی که پیش از این رقابت‌ها عنوان کرده بود آماده شکست لوپز است در تایم دوم مبارزه نای مبارزه مقابل غول کوبایی را نداشت.

به این ترتیب لوپز با ۴ طلای المپیک و ۵ طلای جهان در سن ۳۸ سالگی به عنوان پرافتخارترین کشتی گیر مرد تاریخ دست یافت. پیش از این الکساندر کارلین با ۳ طلا و یک نقره المپیک پرافتخارترین کشتی گیر مرد تاریخ در بازیهای المپیک بود. در کشتی زنان نیز کائوری ایچو از ژاپن با ۴ طلای المپیک پرافتخارترین کشتی‌گیر زنان محسوب می‌شود.

لوپز پیش از این در این رقابت‌ها ابتدا سیوراریو از رومانی را ۹ بر صفر برد، سپس مقابل امین میرزازاده از ایران با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و در نیمه نهایی نیز با برتری ۲ بر صفر مقابل رضا کایالپ از ترکیه به فینال رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی