تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اتهام جدید به پرسپولیس در فضای مجازی!

استقلالی‌ها می‌گویند چرا پرسپولیس در جام حذفی ناکام است و فقط توانسته در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

کد خبر: ۱۰۳۰۳۷
۱۳:۳۷ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

رسپولیس در فضای مجازی!

دیدارنیوز - در حالی که پرسپولیس برای پنجمین فصل پیاپی قهرمانی لیگ برتر را دشت کرد از آخرین قهرمانی استقلال ۹ سال می‌گذرد، اما استقلالی‌ها معتقدند پرسپولیس با حمایت‌های ویژه به این قهرمانی‌ها رسیده و در شرایط عادلانه نباید به گلات می‌رسید.

آبی‌ها اخیرا در فضای مجازی بحث ناکامی پرسپولیس در جام حذفی را پیش کشیده و آن را با قهرمانی در لیگ مقایسه کرده اند. استقلالی‌ها می‌گویند چطور تیمی که در ۵ سال اخیر ۵ قهرمانی پیاپی کسب کرده در جام حذفی ناکام بوده و در ۱۰ دوره اخیر جام حذفی تنها یک بار موفق به قهرمانی شده است؟

آن‌ها می‌گویند پرسپولیس به استقلال تا فولاد خوزستان و صنعت نفت تا قشقایی باخته است؛ چون جام حذفی تک بازی است، اما در لیگ می‌توان کسری امتیاز را با عوامل بیرونی جبران کرد، اما در جام حذفی این امکان وجود ندارد و به همین دلیل پرسپولیس در جام حذفی ناکام بوده است!

منبع: فرارو
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی