تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تجاوز به دختر ۱۰ ساله توسط دوست پسر مادرش + عکس

قتل دختر ۱۰ ساله به دست دوست پسر مادرش پای پلیس فلوریدا را به ماجرا کشاند. این قتل زمانی صورت گرفت که متهم پس از تجاوز بی رحمانه به وی او را با مایع سفید کننده خفه کرده و به قتل رسانده است.

کد خبر: ۱۰۲۷۳۹
۰۸:۴۵ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۰

قتل دختر ۱۰ ساله بعد از تجاوز وحشیانه

دیدارنیوز ـ متهم ۴۳ ساله با مادر کودک آشنایی داشته و هنگامی که مادر دختر بچه آن‌ها را تنها گذاشته دختر بچه را به طبقه بالای خانه شان برده و به او تجاوز کرده است.

سخنگوی پلیس عنوان کرد که مادر دختر بچه با شنیدن صدای جیغ و فریاد‌های دخترش تلاش می‌کند که با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهد، اما در همین فرصت کوتاه مهاجم با مایع سفید کننده دختربچه را خفه کرده و روی لباس هایش نیز مایع سفید کننده ریخته تا آثار دی ان‌ای را از بین ببرد با این وجود مرد متجاوز دستگیر و قاضی پرونده با توجه به اتهاماتش حکم حبس ابد را برایش تعیین کرد.

قتل دختر ۱۰ ساله بعد از تجاوز وحشیانه

منبع: رکنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
هرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
1
0
این جنایتها و این گونه ارتباطهادر جامعه ولنگار آمریکا اتفاق تازه ای نیست. چند سالی هست مثلا روشنفکران این مملکت میگن ما هم باید اینجوری باشیم . وبا واژه آزادی مردم و جوونا رو تحریک میکنن ک آزادی نداریم.! منظور آزادی اونها همینه ک دختر و پسر یا یک زن با مرد دیگه ای باید براحتی و آزادانه ارتباط داشته باشن. این جماعت ناموس مردم ایران رو نشونه گرفتن یه عده هم کورکورانه حمایت میکنن.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی