تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد؟

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این که اجرای طرح‌های ممنوعیت سفر «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی ادامه دارد، افزود: طرح منع تردد شبانه نیز همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد.

کد خبر: ۱۰۲۶۷۹
۱۷:۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۰

ممنوعیت تردد شبانه

دیدارنیوز ـ سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور و محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: بنا بر مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همچنان ممنوعیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی پابرجاست.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک و تردد روان در جاده‌ها در جریان است و اگر در نقطه‌ای بطور لحظه‌ای ازدحام دیده می‌شود به دلیل کنترل تردد‌ها و ممانعت از سفر خودرو با پلاک‌های غیر بومی است.

سردار حسینی از استقرار تیم‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهر‌ها خبر داد و گفت: دوربین‌های هوشمند نیز تخلف رانندگان را ثبت و ضبط خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا همچنین از ادامه محدودیت تردد شبانه خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهر‌های کشور پابرجاست و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

برچسب ها: تردد شبانه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی