تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

زمان ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ مرکز وکلا برای پذیرفته‌شدگان آزمون ۹۹ تمدید می‌شود

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه توصیه کرد؛ پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون وکالت سال ۹۹ مرکز وکلای قوه قضائیه فعلاً در آزمون وکالت ۱۴۰۰ ثبت‌نام نکنند.

کد خبر: ۱۰۲۶۲۰
۱۷:۱۰ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

 ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ علی بهادری‌جهرمی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با انتشار توئیتی توصیه کرد؛ پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون وکالت سال ۹۹ مرکز وکلای قوه قضائیه فعلاً در آزمون وکالت ۱۴۰۰ ثبت‌نام نکنند.

بهادری‌جهرمی در توئیتر خود نوشت: “خبر خوب برای داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون سال ۹۹ مرکز:
با سازمان سنجش در خصوص اعطای مهلت به این عزیزان برای ثبت نام در آزمون ۱۴۰۰ در صورت عدم قبولی نهایی توافق شد. اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد، فعلاً ثبت نام نکنید. ”

گفتنی است؛ ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ مرکز وکلای قوه قضائیه از امروز ششم مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا ۱۲ مردادماه ادامه دارد. با این حال هنوز نتایج مرحله شفاهی آزمون وکالت ۱۳۹۹ به صورت کامل اعلام نشده است.

آزمون‌های مرکز وکلا دو مرحله‌ای (کتبی – شفاهی) است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، مرحله شفاهی آزمون ۹۹ در استان‌ها ناخواسته با تعویق مواجه شد و به همین دلیل داوطلبان آزمون که در خصوص قبولی و یا مردودی خود با شک مواجه هستند، امکان تصمیم درست برای ثبت‌نام یا عدم ثبت‌نام در آزمون ۱۴۰۰ را نداشتند که با وعده رئیس مرکز وکلا برای تمدید ثبت نام برای این گروه از داوطلبان، مشکل آنان رفع شد.

داوطلبان همچنین می‌توانند برای کسب آخرین اخبار و اطلاعات تکمیلی در خصوص آزمون وکالت ۱۴۰۰ به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه به نشانی www.۲۳۰۵۵.ir مراجعه کنند.

زمان ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۰

منبع: افق
برچسب ها: آزمون وکالت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی