تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
معاون کل وزارت بهداشت

ظرفیت بیمارستان‌ها در برخی استان‌ها تکمیل شد/ ۹۲ درصد بستری‌ها کسانی هستند که واکسن نزده‌اند

معاون کل وزارت بهداشت گفت: میزان سرایت ویروس دلتا ۶۰ الی ۱۰۰ درصد بیشتر از سویه‌های قبلی کرونا و بار ویروسی آن در افراد مبتلا حدود هزار برابر گونه‌های قبلی است.

کد خبر: ۱۰۲۶۰۸
۱۶:۱۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها

دیدارنیوز ـ دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: بیماری‌زایی ویروس جهش‌یافته افزایش داشته است. به طوری که در بعضی استان‌ها مثل تهران، هرمزگان، کرمان و البرز وضعیت بسیار خطرناک شده و پذیرش بیمارستان‌ها بیشتر از ظرفیت آن‌هاست.

وی ادامه داد: در بعضی استان‌ها ظرفیت پذیرش بیمارستان‌ها تکمیل شده است و در حال حاضر فراتر از ظرفیت خدمات‌رسانی خود ناچار به پذیرش هستند. اما در استان‌هایی مثل آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان شرایط بهتر است و روند نزولی شده است.

معاون کل وزارت بهداشت گفت: میزان سرایت ویروس دلتا ۶۰ الی ۱۰۰ درصد بیشتر از سویه‌های قبلی کرونا و بار ویروسی در افراد مبتلا حدود هزار برابر گونه‌های قبلی است.

​ حریرچی افزود: در حال حاضر در بیمارستان‌هایی نظیر بیمارستان امام خمینی تهران ۵۵۰ بیمار بستری کرونا داریم. این در حالی است که کل بیمارستان هزار تخت دارد و باید همزمان به بیماران سرطانی، تصادفی، قلبی و... نیز خدمات‌رسانی کند. چراکه بیماران عادی هم مراجعات خودشان را دارند.

معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: در رده سنی که واکسیناسیون انجام شده به‌ندرت بیمار بستری داریم و ۹۲ درصد افرادی که بستری می‌شوند جزو کسانی هستند که هنوز واکسن نزده‌اند.

وی گفت:​ در حال حاضر دستورالعمل اصلی ما سرعت‌بخشی به واکسیناسیون است و تلاش می‌کنیم بتوانیم جمعیت زیادی را واکسینه کنیم.

برچسب ها: آمار کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی