تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کدام مراکز معاینه فنی در عید غدیر باز است؟ +جدول

مدیرعامل ستاد معاینه فنی پایتخت با اعلام خدمت رسانی مراکز معاینه فنی تهران همزمان با عید غدیر گفت: مراکز معاینه فنی شقایق، شهید چمران، ابوذر و ایران‌خودرو در روز پنجشنبه و جمعه پیش رو تعطیل است.

کد خبر: ۱۰۲۵۹۷
۱۵:۴۱ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

مراکز معاینه فنی در عید غدیر

دیدارنیوز ـ حسین مقدم در خصوص ساعت کار ساعت مراکز معاینه فنی در عید غدیر افزود: در روز جمعه تنها مراکز معاینه فنی الغدیر، سراج و چیتگر تعطیل خواهد بود و سایر مراکز از ۷ صبح تا ساعت ۱۴ باز است.

وی گفت: مراکز معاینه فنی، بسیج، جنت‌آباد و پایانه قدر ویژه خودرو‌های سنگین در روز پنج‌شنبه و جمعه تعطیل خواهد بود و مراکز سیار پایانه گیلان، شماره ۴ هنگام، شماره ۸ هنگام، شماره ۵ جیحون، شماره ۶ ورداورد و شماره ۷ کلاهدوز روز جمعه تعطیل است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران اضافه کرد: همچنین به جز مراکز سیار معاینه فنی شماره یک نوبنیاد که روز پنج‌شنبه و جمعه از ۷ تا ۴ بعد از ظهر دایر است، سایر مراکز سیار معاینه فنی فقط روز پنجشنبه در همین ساعت فعالیت خواهند داشت.

برچسب ها: معاینه فنی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی