تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

میرشاد ماجدی: حضور مهدوی‌کیا در تیم ملی امید قطعی شده است

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از قطعی شدن حضور مهدی‌کیا در کنار این تیم خبر داده است اما روشن نیست که مهدوی‌کیا چه نقشی در این تیم بر عهده خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۲۴۵۱
۱۷:۰۱ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

مهدوی کیا تیم ملی امید

دیدارنیوز: میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت استعدادیابی گفت: پس از دستور رییس فدراسیون اقدامات مربوط به توسعه و استعدادیابی بازیکنان سطح کشور در چند ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته است و به زودی نیز از سامانه استعدادیابی رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: فدراسیون و شخص رییس آن علاقمند به استفاده از نیروی جوان، تحصیل‌کرده و فوتبالی است جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است و انشاالله در کنار عزیزانی که در حال حاضر در بعد فنی مشغول به فعالیت هستند، یکی، دو مربی و مشاور خارجی نیز به تیم فنی فدراسیون اضافه خواهد شد. در واقع هدف ما از این اقدام، بهره‌گیری از علم روز دنیا است.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: حضور مهدوی کیا در کنار ما قطعی شده و هاشمیان نیز در چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرده است و همچنان همراهمان خواهد بود. این دو نفر نقاط قوت متمایزی دارند. تجربه حضور در نقاط مختلف جهان را دارند و سابقه کار و اخذ مدارک مختلف در اروپا را دارند و از طرفی نیاز جامعه فوتبال ایرانی را به خوبی می‌شناسند.

ماجدی با تاکید بر اینکه تیم منسجمی برای کار در تیم‌های پایه در حال شکل‌گیری است، اظهار داشت: نگاه ما تغییر شرایط فوتبال پایه کشور از نتیجه‌گرایی به آینده سازی است. اینکه تنها به فکر کسب نتیجه در بازی‌ها باشیم را اساسا قبول نداریم و از همین حالا باید به فکر المپیک و جام جهانی‌های آتی باشیم. به این منظور، با دستور رییس فدراسیون در حال پیگیری اقدامات متعددی هستیم و تا چند روز آینده پیکره اصلی این اقدامات در کل استان‌ها شکل می‌گیرد تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌ها را برای آینده‌سازی را آغاز کنیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی