تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

احتمال وداع شیخ با استقلال بدون بازی خداحافظی

قرارداد شیخ دیاباته با استقلال به پایان رسیده است و با توجه به شرایطی که دارد احتمالا بدون بازی خداحافظی از استقلال جدا می شود.

کد خبر: ۱۰۲۴۴۸
۱۶:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

 

احتمال وداع شیخ با استقلال بدون بازی خداحافظی

دیدارنیوز: باشگاه‌های ایرانی بازیکنان خارجی زیادی را جذب می‌کنند، ولی خیلی از آن‌ها فقط بار مالی برای باشگاه به بار می‌آورند و این قصه سر دراز دارد که نمیخواهیم به آن ورود کنیم. در بین آن‌ها بازیکنانی هم پیدا می‌شوند که با عملکرد خوبشان کمک زیادی به تیم می‌کنند، شیخ دیاباته یکی از مهاجمان خارجی باکیفیت است که به استقلال پیوست و انصافا یک مهاجم تمام کننده با تراز جهانی است کا خیلی به تیم مجیدی کمک کرد.

تریک دباباته در تبریز در مقابل هزاران تماشاگر پورشور تبریزی را تا مدت‌ها هواداران استقلال از یاد نخواهند برد. اما دیاباته با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت به پایان راه خود با استقلال رسیده است قرارداد این مهاجم ۹ تیرماه به پایان می‌رسد و بر اساس قوانین لاید تا پایان فصل د استقلال بماند تا اگر مربی نیاز داشت از این بازیکن استفاده کند، اما دیاباته این روز‌های آماده نیست و با یک نیمکت نسین محض تبدیل شده است و مجیدی هم هیچ رغبتی برای استفاده از او ندارد.

استقلال در همین هفته یک بازی حساس به مصاف سپاهان می‌رود که البته نتیجه این بازی هیچ فرقی در جایگاه استقلال ندارد و شاید همین مسئله باعث شود مجیدی برای دقایقی شیخ را به میدان بفرستد و اون با پیراهن استقلال خداحافظی کند البته همه این‌ها به نظر کادر فنی استقلال بستگی دارد و شاید اصلا مانند بازی‌های قبل اصلا به این بازیکن این فرصت را ندهند.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی