تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خلیلی: گل‌محمدی با تعویض‌هایش جریان بازی را تغییر می‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که سرمربی این تیم بعد از دو سال کار به یک بلوغ تاکتیکی رسیده است.

کد خبر: ۱۰۲۲۹۴
۰۹:۱۷ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

خلیلی: گل‌محمدی با تعویض‌هایش جریان بازی را تغییر می‌دهد

دیدارنیوز - محسن خلیلی درباره پیروزی پرسپولیس برابر تراکتور اظهار کرد: من فکر می‌کنم بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. در اکثر دقایق پرسپولیس بر بازی مسلط بود و فرصت‌های خوب گلزنی ایجاد می‌کرد. روحیه برنده شدن در بین  بازیکنان مشهود بود و آن‌ها تمام تلاش‌شان را انجام می‌دادند که برنده مسابقه باشند. البته که استرس این بازی در دقایقی کار را به جایی رسانده بود که تیم نتواند آن عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارد.

وی افزود: درست است که پرسپولیس ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما برگشت به بازی و زدن گل پیروزی نشان می‌دهد پرسپولیس چه تیم بسیار خوبی است که به راحتی می‌تواند کامبک بزند. همان طور که گفتم بازیکنان با روحیه برنده شدن بازی می‌کنند و همین امر باعث شده آن‌ها در طول بازی‌ها با تمام توان خود به میدان بروند. در این بازی هم پرسپولیس فرصت‌های گل زیادی را از دست داد که این امر بیشتر به خاطر استرس زیاد در بین بازیکنان بود. اگر با آرامش بیشتری تیم بازی می‌کرد قطعا می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

او در ادامه اضافه کرد: یحیی گل محمدی در پرسپولیس به یک بلوغ تاکتیکی کامل رسیده و در یکی، دو سال گذشته به طور کامل بر تیم مسلط شده است چرا که وقتی بازی دچار مشکل می‌شود به راحتی با یک یا دو تعویض روند بازی را تغییر می‌دهد. در دیدار برابر تراکتور هم همین اتفاق رخ داد و با ورود امید عالیشاه و مهدی عبدی جریان بازی تغییر کرد و تیم توانست به گل برسد. من فکر می‌کنم با ادامه همین روند پرسپولیس می‌تواند موفقیت‌های زیادی به دست بیاورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره عملکرد مهدی عبدی هم گفت: مهدی عبدی بازیکن جوانی است که الان به یک بلوغ خوب در پرسپولیس رسیده و در بازی‌های حساس به تیم کمک می‌کند. مطمئنا او اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند به یکی از ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل شود.

خلیلی در ادامه درباره دیدار پرسپولیس برابر پیکان هم گفت: شاید برخی فکر کنند این بازی بسیار ساده است اما من معتقدم بازی برابر پیکان اصلا ساده نیست چون تیم‌های مهدی تارتار همیشه خوب و منسجم بازی می‌کنند. از طرفی تارتار هم نشان داده که به دنبال حفظ شرافت فوتبال است. بنابراین کار برای پرسپولیس بسیار دشوار است اما من امیدوارم تیم با یک برتر مقتدرانه پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست آورد و هواداران را خوشحال کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی