تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

تیم منتخب هفته بیست و نهم؛ بیشترین سهم برای سرخابی‌ها و سپاهان

هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و سرنوشت قهرمان به هفته آخر کشیده شد که پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی خواهند جنگید

کد خبر: ۱۰۲۱۸۳
۱۳:۰۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

تیم منتخب هفته لیگ برتر

دیدارنیوز - هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر هم برگزار شد و با انجام 8 دیدار همزمان به پایان رسید. در این هفته از رقابت‌ها مطابق همیشه برخی از بازیکنان در ترکیب تیم‌هایشان عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند که تیمی منتخب از این افراد تشکیل داده‌ایم:

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)
گلر سپاهان در آخرین حضورش در نقش جهان توانست یک کلین شیت مهم به نام خودش ثبت کند و دروازه تیم را در دربی اصفهان بسته نگه داشت. هر چند پنالتی وحید محمدزاده که به تیر دروازه برخورد کرد هم تاثیرگذار بود.

مدافع چپ: امید نورافکن (سپاهان)
مدافع چپ سپاهان که در طول فصل یک بازیکن مهم و مفید در ترکیب سپاهان بود، در دیدار با ذوب آهن یک ضربه ایستگاهی استثنایی به ثمر رساند و قفل بازی را برای طلایی پوشان شکاند.

مدافع میانی: موسی کولیبالی (فولاد خوزستان)
مدافع بلند قامت فولاد خوزستان علاوه بر عملکرد خوب خودش در خط دفاع، یک بار دیگر به کمک تیمش آمد و موفق شد گل نخست قرمزپوشان خوزستانی را به ثمر برساند.

مدافع راست: وریا غفوری (استقلال)
کاپیتان استقلال که بعد از دوران مصدومیتش چند وقتی بود تاثیرگذاری سابق را در ترکیب این تیم نداشت، مقابل نساجی بار دیگر نشان از روزهای اوجش داشت و با یک گل و یک پاس گل نقش کلیدی در برتری مقابل نساجی ایفا کرد.

هافبک دفاعی: سعید صادقی (گل‌گهر)
معمولا در هر دیدار گل گهر یک بازیکن عملکرد درخشانی دارد و در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان سعید صادقی بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و 3 امتیاز برای تیم سیرجانی به ارمغان آورد.

هافبک دفاعی: صادق بارانی (سایپا)
هافبک دفاعی با تجربه سایپا که وظیفه کاپیتانی این تیم را بر عهده داشت در دیدار مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی هم در کمک به خط دفاع و هم در پخش توپ برای مهاجمان داشت.

هافبک هجومی: متین کریم زاده (استقلال)
بازیکن جوان استقلال ستاره تیمش در جریان بازی با نساجی بود، کریم زاده یک گل زد، یک پاس گل داد و یک پنالتی برای تیمش گرفت تا روی هر 3 گل آبی ها نقش مستقیم داشته باشد.

هافبک هجومی: محمد خدابنده لو (پیکان)
در جریان برتری 5 گله پیکان مقابل ماشین سازی نفرات زیادی از این تیم درخشیدند ولی خدابنده‌لو بهترین عملکرد را داشت و به نمایندگی از سایر بازیکنان این تیم با یک گل و یک پاس گل در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

هافبک هجومی: مهدی ترابی (پرسپولیس)
وینگر تیم پرسپولیس بازهم نقش اصلی بار هجومی این تیم را در دیدار حساس با تراکتور بر عهده داشت که یک پاس گل داشت و روی دو گل دیگر تیمش هم تاثیرگذار بود و اگر خوش شانس بود خودش هم می‌توانست گلزنی کند.

مهاجم: مهدی عبدی (پرسپولیس)
مهاجم جوان پرسپولیس تبدیل به یک نقطه اتکا برای یحیی گل‌محمدی در این تیم تبدیل شده است. او دو گل به تراکتور زد تا این تیم همچنان شانس اصلی قهرمانی باشد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی