تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فوتبال گیت (۲۲)

پرسپولیس ۹۰ دقیقه تا گلات

فوتبال گیت عنوان ستونی است به قلم سجاد شجاعی که به متن و حواشی فوتبال باشگاهی ایران می‌پردازد. ماجراهای هفته بیست و نهم، سوژه این قسمت است.

کد خبر: ۱۰۲۱۶۴
۱۱:۵۱ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰

پرسپولیس قهرمانی

 

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: سرخپوشان در روزی که هوادارانشان را تا مرز سکته بردند، در نهایت موفق شدند با یک کامبک فوق العاده و با تعویض‌های طلایی یحیی تراکتور را با سه گل شکست دهند و حالا فقط یک نود دقیقه مقابل پیکان پیش‌رو دارد تا بتواند برای پنجمین بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پرسپولیسی‌ها حتی با تساوی در دیدار پایانی هم احتمالا قهرمان خواهند شد چون در صورت تساوی پرسپولیس مقابل پیکان، سپاهان برای قهرمانی نیاز به پیروزی با تفاضل سه گل برابر استقلال دارد تا بتواند قهرمان شود که کار بسیار سختی است.

دربی اصفهان به ضرر نصف جهان

ذوب آهن در روزی که یک پنالتی را به تیر دروازه رقیبش کوبید مغلوب سپاهان شد تا هم سبزپوشان اصفهانی یک قدم به سقوط نزدیک شوند و هم زردپوشان نصف جهان با این برد نتوانند تغییری در وضعیتشان در جدول ایجاد کنند و همچنان در همان رده دوم باقی ماندند.

حالا ذوب آهن با این شکست، در هفته پایانی فقط باید پیروز میدان باشد تا بدون توجه به نتیجه بازی سایپا بتواند در لیگ برتر بماند و سپاهان هم ضمن اینکه محکوم به پیروزی مقابل تیم سرحال استقلال است، باید چشم امیدش به شاگردان تارتار باشد تا شاید بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پرسپولیس ۹۰ دقیقه تا گلات

رقابت تنگاتنگ در قعر جدول

سایپا بعد از مدت‌ها موفق به پیروزی شد تا امیدهایش برای بقا زنده بماند و چشم امیدش به هفته پایانی و دیدار سخت تبریز مقابل تراکتور باشد. سایپایی‌ها برای بقا نیاز به یک معجزه دارند، یعنی هم باید خودشان به پیروزی برسند و هم منتظر شکست ذوب آهن یا نفت مسجد سلیمان باشند.

سایپا در صورت پیروزی در تبریز و شکست یکی از دو تیم ذوب یا نفت مسجد سلیمان قطعا در لیگ خواهد ماند و در صورت تساوی در تبریز باید منتظر شکست ذوب آهن باشد تا بتواند در لیگ بماند.

قطعا هفته پایانی برای تیم‌های انتهای جدول داغ‌تر و حساس‌تر از بالانشینان خواهد بود و البته کار سایپایی‌ها روی کاغذ برای بقا سخت‌تر از دو تیم دیگر است.

فوتبال‌دوستان در انتظار یک جمعه فوتبالی و فیرپلی

در هفته‌های اخیر اتفاقاتی در لیگ یک و لیگ دو و لیگ برتر افتاد که شائبه‌هایی در مورد نتایج برخی از بازی‌ها به‌وجود آورد. این مسائل به حدی پیش رفت که یک داور به حالت تعلیق از قضاوت درآمد و مربی یک باشگاه لیگ برتری سه بازیکن خود را به اتهام کم کاری در زمین از تیم کنار گذاشت و باشگاه دیگری در لیگ یک بیانیه بلند بالایی صادر کرد و چند تیم را مورد اتهام قرار داد.

اینکه چقدر این اتهامات و شائبه‌ها صحت داشته باشد نیازمند بررسی دقیق کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال است، اما آنچه مطالبه همه فوتبال‌دوستان و تیم‌های لیگ برتری است بازی جوانمردانه تیم‌ها و تک تک بازیکنان و تعیین شدن نتیجه مسابقات در مستطیل سبز است. امیدواریم هر چه اتفاق می‌افتد براساس شایستگی تیم‌ها باشد و تمام نتایج هفته پایانی لیگ برتر کاملا فوتبالی و با کمترین تاثیر از اشتباهات داوری تعیین شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی