تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

۶۲۸ طرح آب، برق و فاضلاب به بهره برداری می‌رسد

وزیر نیرو گفت: ۶۲۸ طرح آب، برق و فاضلاب با سرمایه گذاری ۱۲۸ هزار میلیارد تومان در هفته آخر پویش دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۱۰۱۸۳۳
۱۳:۵۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

بهره برداری از طرحهای  آب، برق و فاضلاب

دیدارنیوز ـ رضا اردکانیان در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو گفت: در نیمه دوم سال ۹۸، تعداد ۲۲۷ طرح بزرگ آب و برق با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد تومان، در سال ۹۹، تعداد ۳۰۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۸۱ هزار میلیارد تومان و امسال در ۵ ماه ابتدایی، ۹۴ طرح با سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیارد تومان وارد مدار شد.

وزیر نیرو گفت: امسال سال خشکی در کشور به خصوص برای خوزستان بود به طوری که امسال ۳۰ درصد بارش در خود استان خوزستان و ۴۰ درصد بارش در استان‌های مجاور کاهش بارندگی گزارش شده است.

او ادامه داد: با کاهش بارندگی معیشت کشاورزان به خصوص در خوزستان دچار مشکل شده است که امیدواریم با یک مصالحه بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

اردکانیان اضافه کرد: روز گذشته فرمایشات رهبری ملاک عمل ما بوده و هست و امیدواریم منابع مالی برای استان‌هایی که درگیر خشکسالی هستند، سرعت بیشتری گیرد.

وزیر نیرو افزود: امروز آخرین پویش هر هفته الف_ب ایران در دولت ۱۲ است که در این ۲ سال برگزاری پویش‌ها، تمامی طرح‌ها با سرمایه گذاری‌های بالا به مدار بهره برداری رسیده‌اند.

او تصریح کرد: امروز هم ۵۷ سد مخزنی و ۳۴ تصفیه خانه فاضلاب در دولت دوازدهم به مدار بهره برداری رسیده‌اند، حدود ۱۰۰ درصد طرح‌های وعده داده شده تا به امروز با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان افتتاح شده است.

برچسب ها: وزارت نیرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی