تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیشرفت ۷۰ درصدی باقیمانده پروژه آزادراه قزوین - رشت

وزیر راه و شهرسازی، از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه ۸.۳ کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین رشت خبر داد و گفت: در طراحی این پروژه پل و تونل تعریف کردیم تا گره مسیر باز و رفت و آمد مردم به سهولت انجام شود.

کد خبر: ۱۰۱۸۲۳
۱۳:۲۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

پیشرفت پروژه آزادراه قزوین - رشت

دیدارنیوز ـ محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار، این پروژه را حلقه باقیمانده از آزادراه قزوین - رشت دانست و اظهار کرد: ۸.۳ کیلومتر باقی مانده یکی از معضلات بزرگ ترافیکی در راه‌های کشور محسوب می‌شد و مردم ساعت‌ها در ترافیک می‌ماندند.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور منجیل رودبار علاوه بر آزار مردم محلی، موجب آزار مسافران می‌شد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت پروژه یک کار فشرده و منظم را به عنوان یکی از پروژه‌های فاخر و خوب مهندسی کشور آغاز کردیم.

اسلامی، با بیان اینکه در اجرای پروژه مذکور نیاز‌های مردم رودبار و منجیل در دسترسی‌های محلی در نظر گرفته شده تا ارتباط با مسافران مداوم و پیوسته باشد، گفت: یکی از اولویت‌های پروژه مذکور تحت تاثیر قرار نگرفتن زندگی مردم رودبار و منجیل بود و به همین دلیل پنج کیلومتر از ۸.۳ کیلومتر را پل و تونل طراحی کردیم تا آسیب به محیط زیست به حداقل برسد و حداکثر استفاده را از فضای آزاد داشته باشیم.

وی با اشاره به دشواری مسیر برای عبور اتوبان، یادآور شد: از زمان حضور رئیس جمهور در گیلان برای افتتاح راه آهن یک برنامه زمان بندی ۲۷ ماهه را شروع کردیم تا کار‌های مربوط به عقد قرارداد و آزادسازی اراضی و شروع عملیات به صورت فشرده صورت گیرد.

معاون رئیس جمهور، به پیچیدگی‌های فنی پروژه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت نیز اشاره کرد و ادامه داد: تامین اعتبار لازم برای این پروژه انجام شده است که در حال حاضر معادل هزینه کرد برای کل پروژه است که ۹۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود. امیدواریم طی چند ماه آینده شاهد بهره برداری از این مسیر و استفاده مردم باشیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی