تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیش‌بینی یک اصولگرا درباره دولت رئیسی

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره نقش احزاب در حل مشکلات توضیحاتی را بیان کرد.

کد خبر: ۱۰۱۶۸۵
۱۱:۱۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰

پیش‌بینی یک اصولگرا درباره دولت رئیسی

دیدارنیوز ـ حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره نقش احزاب در حل مشکلات کشور، گفت: مهم‌ترین وظیفه احزاب ارائه پیشنهاد و راه حل براساسی شناخت چالش‌ها و مشکلات است و اگر بتوانند برای هر یک از این مشکلات راه حل‌هایی را به مسئولان ارائه دهند موثر خواهند بود؛ اقدام اساسی در شرایط کنونی کمک به راهکار‌های فوری برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور است تا از این طریق مشکلات حل شوند.

او ادامه داد: در حال حاضر چندان توجهی به نظرات احزاب نمی‌شود، احزاب هم به ندرت وارد چنین مسائلی می‌شوند، ولی اگر دولت آماده پذیرش نظرات احزاب باشد قطعا احزاب هم استقبال خواهند کرد.

ترقی با اشاره به عملکرد حزب متبوع خود در مشکلات خوزستان افزود: حزب موتلفه اسلامی برای بسیاری از این مشکلات راهکار‌هایی را به وسیله کارگروه‌های مختلف اقتصادی خصوصا در زمینه بودجه داشته و پیشنهاداتی را تهیه و تقدیم آقای رئیسی و کارگروه‌های دولت او کرده که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در دولت بعد شاهد حضور پررنگ‌تر احزاب خواهیم بود؟ گفت: بله قطعا اینگونه خواهد بود، زیرا نگاه دولت بعدی یک نگاه مشارکتی است و از همین الان به نظرات مردم در زمینه‌های مختلف حتی انتخاب وزرا توجه داشته و این نگاه جدید به نظر می‌رسد فرصت بسیار خوبی را برای افراد دارای راه حل ایجاد کرده است.

فعال سیاسی اصولگرا درباره نقش احزاب حامی دولت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حل مشکلات کشور گفت: نقش چندانی نداشتند، زیرا دولت هم حاضر به بها دادن و پذیرش نظرات آن‌ها نبوده است و در جلساتی هم که برگزار کرده گله داشتند که چندان به نظراتشان توجهی نمی‌شود. آن‌ها ابتدا حمایت کردند تا نیرو‌های خود را در درون دولت جا دهند و آن نیرو‌ها خواسته هایشان را دنبال کنند، اما دولت به برنامه خودش عمل کرد. البته بسیاری از نیرو‌های آن‌ها که در بدنه دولت حضور داشتند خواسته‌های حزب خود را در حد توان عملی کردند.

وی با اشاره به حضور محمدباقر نوبخت از حزب اعتدال توسعه و اسحاق جهانگیری از حزب کارگزاران سازندگی در بدنه دولت‌های یازدهم و دوازدهم نیز بیان کرد: این‌ها بیشتر در دولت نفوذ دارند، اما آن راهکار‌ها هم نتوانسته باعث رضایت مردم شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی