تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

یوونتوس، طارمی را برای جانشینی رونالدو میخواهد!

ماسیمیلیانو آلگری به‌دنبال یک مهاجم است تا وضعیت تهاجمی تیمش بهتر شود. البته این موضوع به مشخص شدن آینده رونالدو در این تیم و ماندن یا جدایی‌اش بستگی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۰۱۰۸۸
۱۵:۰۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۰

 طارمی یوونتوس

دیدارنیوز - در این میان مهدی طارمی از پورتو، یکی از گزینه‌های آنهاست. آنها نیاز به تقویت خط حمله خود دارند، اما باید دید تکلیف کریس رونالدو و پائولو دیبالا که تنها یک‌سال از قراردادشان باقی‌مانده، چه خواهد شد.

 مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو بعد از نمایش درخشانی که در فصل گذشته در لیگ پرتغال و همچنین لیگ قهرمانان اروپا داشت، مورد توجه تیم‌های بزرگی قرار گرفت و با وجود اینکه شواهد حاکی از ادامه حضورش در پورتو است، اما همچنان از وی به‌عنوان گزینه تیم‌های مطرح اروپا یاد می‌شود و آخرین مورد هم مربوط به علاقه‌مندی تیم بزرگ ایتالیا به ستاره ایرانی است. سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا در گزارشی از نقل‌وانتقالات یوونتوس نوشت: «یوونتوس نیاز به یک مهاجم تازه برای فصل آینده دارد و در این میان مهدی طارمی از پورتو، یکی از گزینه‌های آنهاست. آنها نیاز به تقویت خط حمله خود دارند، اما باید دید تکلیف کریس رونالدو و پائولو دیبالا که تنها یک‌سال از قراردادشان باقی‌مانده، چه خواهد شد.مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن فعلا متوقف‌شده و در این میان ماسیمیلیانو آلگری به‌دنبال یک مهاجم است تا وضعیت تهاجمی تیمش بهتر شود. البته این موضوع به مشخص شدن آینده رونالدو در این تیم و ماندن یا جدایی‌اش بستگی خواهد داشت. با این حال ظاهرا یکی از بازیکنان مدنظر این باشگاه بازیکنی است که فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا به یووه گل زده است. شاید چهارمین مهاجم بیانکونری در فصل آینده مهدی طارمی، مهاجم پورتو باشد که متولد سال ۱۹۹۲ است. او فصل قبل در لیگ قهرمانان دروازه یوونتوس را باز کرده است.

فرهیختگان در ادامه نوشت : مدیران باشگاه تصمیم دارند برای کمترشدن مبلغ پرداختی به پورتو، مارکو پیاکا را به‌عنوان بخشی از مبلغ قرارداد به این تیم پرتغالی واگذار کنند.» طارمی بعد از جدایی موسی مارگا به مهاجم اول پورتو تبدیل شده و خودش هم تاکید کرده که از حضور در این تیم پرتغالی رضایت دارد و اگر بنا به جدایی باشد تصمیم با پورتو خواهد بود.




منبع: شفقنا
برچسب ها: مهدی طارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی