تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

انتقادات جنجالی وزیر ورزش عراق از تیم ملی فوتبال کشورش

وزیر ورزش عراق به شدت از افت تیم ملی فوتبال این کشور انتقاد کرد و علت افت تیم ملی را بر دوش باشگاه‌ها و مربیان شاغل در این کشور انداخت.

کد خبر: ۱۰۰۷۷۹
۰۹:۵۴ - ۲۶ تير ۱۴۰۰

انتقادات جنجالی وزیر ورزش عراق از تیم ملی فوتبال کشورش

دیدارنیوز - عدنان درجال وزیر ورزش عراق و اسطوره تیم ملی این کشور به سیم آخر زد  و در مصاحبه ای تند مسئولیت افت اخیر تیم ملی فوتبال عراق را بر دوش تمام باشگاه ها و مربیان انداخت.

درجال در اظهاراتی جنجالی با صدای بلند در مصاحبه خود، گفت: همه ما از باشگاه ها و مربیان گرفته مسئول افت شدید تیم ملی در دوران اخیر هستیم. باید مربیان نظارت کافی روی بازیکنان داشته باشند. نباید تیم ملی عراق به این وضعیت فنی برسد و برای حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نیاز داریم تا وضعیت خود را بهبود ببخشیم.

عراق یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است. عراقی ها در مرحله دوم این رقابت ها هم همگروه ایران بودند و در نهایت بعد از تیم ملی کشورمان به عنوان تیم دوم صعود کردند.

منبع: فارس
برچسب ها: عراق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی