تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اختصاص ۵۱ واحد در دهکده ورزشکاران به کاروان ایران

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۵۱ واحد برای کاروان اعزامی ایران به این رویداد اختصاص داده است.

کد خبر: ۱۰۰۱۵۳
۱۴:۲۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

اختصاص ۵۱ واحد در دهکده ورزشکاران به کاروان ایران

دیدارنیوز - پس از برگزاری جلسات متعدد  با کمیته برگزاری بازی‌ها و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته ۵۱ واحد، شامل ۱۱۴ عدد تخت به کاروان ورزشی ایران اختصاص داده شده است.

این تعداد واحد برای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم است و در طبقات پنجم تا هفتم ساختمان شماره چهار دهکده ورزشکاران واقع شده است.

رشته‌های دوچرخه سواری، قایقرانی بادبانی جزو این سهمیه و اقامت در دهکده نیست. هم‌چنین ۱۱۲ متر مربع برای دفتر سرپرستی و بخش پزشکی کاروان ورزشی ایران اختصاص دارد و فضایی به مساحت ۸۵ متر مربع جهت برگزاری جلسات مورد نیاز کادر سرپرستی و تیم‌ها در نظر گرفته شد که در طبقه اول ساختمان است.

کاروان ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک ۶۸ سهمیه ( ۱۱ زن و ۵۷ مرد) در ۱۶ رشته ورزشی کسب کرد به دلیل دوپینگ نماینده کاراته و آسیب دیدگی پریسا جهانفکریان در وزنه برداری ۲  سهمیه را از دست داد و تیم ایران با ۶۶ ورزشکار (۱۰ زن و ۵۶)  راهی توکیو می‌شود.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مرداد در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک توکیو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی